kapcsolatfelvétel
karrier
Oldal tetejére

Augmented Reality
a jövő marketingje

Az Augmented Reality kifejezést érdemes megjegyeznünk. Érdemes azonban meg is érteni a technológiát, mert a jövőben egyre sűrűbben fogunk vele találkozni az oktatásban, szórakoztatásban, és természetesen a reklámozásban, marketingben, értékesítésben is.

A technológiának köszönhetően lehetőségünk van a digitális megjelenéseket összekombinálni a valós térrel, virtuálisan kibővítve ezzel a valóságot.

A lehetőségek tárháza végtelen, csak a kreativitás szabhat határokat!

Kiterjesztett valóság a reklámozásban

Azok a cégek, amelyek felismerik a lehetőséget és elsőként tesznek lépéseket a virtuális valóság felé, versenyelőnyre tehetnek szert. Érdemes tehát használni a technológiát a márkaépítésben vagy akár a reklámkampányok során.

Az offline megjelenésekhez digitális tartalmakat tudunk rendelni, így a már megszokott megoldások helyett látványos, kreatív anyagok készülhetnek. Az AR-megoldások ésszerű költségvetésével jelentősen növelhető a kampány sikere vagy a brand awareness. Ahogy az online megoldásoknál megszoktuk, a kiterjesztett valóság-technológiát használva sem kell eltekintenünk a mérhetőségtől. Tudunk leadeket generálni és további interakcióra késztetni a usereket, érdeklődőket, leendő vásárlókat.

Mivel bővíthető ki a hagyományos tartalom

  • Élő webkontent – vásárlás, social media integráció, kuponok, lokáció alapú linkek stb.
  • Videotartalom
  • 3D modellek, animáció
  • Interakció, játékok

Virtuális szoborkiállítás a szegedi REÖK palotában

Egyedülálló alkalmazást fejlesztettünk a Szegedi Szabadtéri Játékok felkérésére. Egy olyan virtuális szoborkiállítást, mely a világ leghíresebb szobrait hozza el testközelbe. A kiállításon a látogatók közelről szemlélhették meg a híres műalkotásokat, a Dávid-szobrot, a kínai agyaghadsereg egyik katonáját, a Laokoón-csoportot, a Szfinxet, a Szabadság-szobrot és Rodin, Gondolkodó szobrát.

A recepción felvehető tabletekkel járhatják végig a látogatók a kiállítást. A tabletekre az alkalmazást előre feltelepítettük, így a látogatók könnyedén tudják használni a kiállítás alatt. A kihelyezett, önmagában is látványos, 3 m magas dekorációs elemek markerként funkcionálnak, a tabletet rá irányítva jelenik meg a műalkotás. A szobor megszemlélhető, körüljárható és a program részeként futó alkalmazással a vele készült fotó megosztható – szelfizz a világ leghíresebb szobraival! A Színházak éjszakáján bemutatott kiállítás hatalmas sikert aratott.

Jellemző felhasználási területek

Outdoor kommunikáció
Citylight és billboard plakátok
Print anyagok
Katalógusok, leafletek, hirdetések
Kiállítás megjelenések
Rendezvények
Trade marketing
POS anyagok
Termék csomagolás

Lépjen velünk kapcsolatba!

Adja meg elérhetőségeit és tetszés szerint megvendégeljük
egy kávéval vagy teával