Facebook kommunikáció

Facebook márkaprofilok mostanra a marketingstratégia szerves és megkerülhetetlen részét képezik. Nagyszerűen kiegészítik, támogatják a további marketing és értékesítési csatornákat, üzemeltetési költségük azokhoz képest elenyésző. A Facebook marketing összetett tevékenység, melyet az alábbi témák köré tudjuk rendezni:


CÉGES FACEBOOK PROFIL KIALAKÍTÁSA

  • History feltöltése
  • Adatok, képek kitöltése
  • Tabok, fogadó- és aloldalak kialakítása
  • Link kapcsolatok kialakítása
  • Különböző csatornák összehangolása
  • Timeline kialakítása, feltöltése

ÜZLETI FACEBOOK PROFIL KEZELÉSE

  • Facebook posztok írása
  • Magazin jellegű Facebook tartalomgyártás
  • Kiegészítő PR-megjelenések
  • Facebook kommunikáció optimalizálása – hashtagek alkalmazása
  • Interakciók generálása, kommentek, beszélgetések irányítása
  • Gyors reagálású ügyfélszolgálat – 24 órán belüli reakció
  • Régiós Facebook menedzsment (HU, SK, CZ, SR) - ország specifikus tartalmak
  • Kreatív support
  • Dedikált kapcsolattartó biztosítása

FACEBOOK KAMPÁNYMANAGEMENT

  • Facebook alkalmazások, applikációk, játéok fejlesztése
  • Pontos targetálás
  • Facebook-kampányok folyamatos optimalizálása, elemzése
  • Facebook PPC-hirdetések kezelése
  • Social media prémium hirdetési megoldások
  • Kreatív support
  • Egymásra épülő megoldások

Céges Facebook-profil kialakítása

Facebook profil létrehozása gyerekjáték, professzionális kialakítása viszont lényeges és összetett feladat, érdemes szakértőre bízni. Az Armadillo nem csupán a Facebook platformra koncentrál, az online jelenlét szerves részeként tekintünk a profilokra. Saját, komplex weboldal létrehozására törekszünk a Facebookon belül ahol minden lényeges információt megtalál a márkáról az érdeklődő. A megfelelő link kapcsolatok kiépítésével jelentős forgalmat irányítunk a kívánt weboldalakra.

Feltöltjük a névjegy adatokat, a fontos életeseményeket (History), létrehozzuk a tematizált galériákat. Fogadóoldalt hozunk létre, kialakítjuk a tab-ok rendszerét melyek kampányok során landing oldalként funkcionálnak, összekötjük a különböző közösségi csatornákat, a márkaoldalt és a microsite-okat. Az arculathoz illeszkedő grafikai megoldásokat grafikusaink biztosítják.

Kapcsolódó referenciáink

Céges Facebook-oldal üzemeltetése

Az Armadillo nem támogtja a céltalan lájk halmozást, célcsoportnak megfelelő, minőségi rajongói bázis kiépítésére törekszünk, fontos számunkra a relevancia és az aktivitásra ösztönzés, ezt csak szórakoztató és hiteles tartalomszolgáltatással érhetjük el. Törekszünk a hatékony kommunikációra a márka és a rajongók között, az általunk kezelt márkaoldalak ügyfélszolgálatként is funkcionálnak.

Az általunk kezelt oldalak Talking about mutatói ennek eredményeként meghaladják a 15%-ot, de nem ritkák a kiemelkedően jó, akár 90% (!) körüli értékek sem. Nagy márkaoldalak sokszor a 3%-ot is nehezen teljesítik, az 5% pedig már átlagosan jónak mondható. A vásárolt rajongókat felvonultató oldalak mutatói jócskán 1% alatt vannak.

Vezérelveink: érdekes tartalom, rendszeresség, aktivitásra való ösztönzés, folyamatos érdeklődés fenntartás, személyes kötődés kialakítása a márka iránt. Mindezt releváns hírek, információk, videók, termékfotók, személyre szabott applikációk és a humor eszközeinek vegyítésével és a social média csatornák összekapcsolásával érjük el.

Facebook-applikációk,
játékok készítése

Játszani mindenki szeret. Nyerni még inkább. Facebook nyereményjátékot indítani meglévő és leendő rajongóinknak ezért kézenfekvőnek tűnik. Egy jól kitalált és kivitelezett, megfelelően brandingelt játék aktivizálja a rajongókat, a megosztások pedig kiválóan terjesztik
a márka aktuális üzenetét.

Eddig több mint 150 játékot adtunk át, a megvalósításnak csak a képzelet szab határt.

Az egyszerű képfeltöltős, lájk-gyűjtő szavazós, kvíz, tippelős applikációk mellett az Armadillo élen jár a kreatív Facebook-játékok tervezésében is: készítettünk összetett góltotó alkalmazást, online hajvágó szalont, fejlesztettünk karikatúra-rajzoló alkalmazást.

Az applikációkat egyeztetést követően a termékre, szolgáltatására, akcióra tervezzük, lehetőség szerint kerüljük a sablonos megoldásokat.

Hirdetési lehetőségek
a Facebookon

Ország, város, fiú, lány, korosztály – ezek csak a legnagyobb és legegyszerűbb szűrési, targetálási lehetőségek, melyeket a Facebook PPC hirdetésnél beállíthatunk. A hirdetéseket megfelelően tagretálval elérhetjük a célcsoportunkat, a beállítások optimalizálása nélkül viszont hamar leapadhat a hirdetésre szánt összeg.

A fizetett profil és poszthirdetések mellett prémium hirdetési lehetőségeket kínálunk mint a Logout experience és a News feed reach block.

Megfelelően alkalmazva a hirdetési lehetőségeket, a kampányok során nem csak rajongói bázist építhetünk, de növelni tudjuk a brand iránti elkötelezettséget, akciókat, kedvezményeket tudunk eljuttatni potenciális vevőkhöz.

Pontos célzás és alacsony költség – Facebook PPC-hirdetések.

Kapcsolatfelvétel