Social media
Napjainkra a böngészési szokásokat egyértelműen a közösségi média csatornái határozzák meg. A különböző platformok (Facebook, Twitter, YouTube, Instagram…stb.) jól harmonizálhatók, egymás kiegészítő platformjaiként funkcionálnak. Használatukkal tovább erősíthető az online jelenlét. Mivel a kereskedelmi szempontból fontos célcsoport tagjai aktív social media felhasználók, a megfelelő jelenléttel fokozható a márkahűség. A márkaoldalak ügyfélszolgálati funkciót is betöltenek, és ez lehetővé teszi a célcsoporttal való közvetlen kommunikációt. A kötetlen, kétoldalú kommunikáció azonban veszélyeket hordoz magában, erre az elmúlt évekből számtalan példa akad.
Facebook kommunikáció
Facebook kommunikációt 3 alappillérre építjük. Márkaoldalakat üzemeltetünk, rendszeres posztolásokkal tájékoztatjuk a rajongókat, közvetlenül kommunikálunk velük. Applikációkat fejlesztünk, különböző játékokat, alkalmazásokat melyekkel szintén növelhető a rajongói bázis. Ezek mellett pedig jól targetált PPC hirdetésekkel erősítünk rá egy-egy Facebook márkaoldal vagy kampány sikerére. Rajongókat viszont nem vásárolunk, márkaoldalainkhoz elkötelezett, releváns rajongók csatlakoznak.
Leadgenerálás
A leadgenerálás komplex tevékenység, többféle elem, megfelelő kombinációja és összhangja hozza meg a sikert. A különböző hirdetési és marketing lehetőségeket úgy kombináljuk egymással, hogy azok egymást erősítve hozzanak minél több érdeklődőt és vásárlót! Költséghatékony vevőszerzés – Mérhető eredmények. Ez a leadgenerálás!
E-DM levelek
Az online marketing hatékony része a hírlevél és az egyedi eDM. Az összetett adatbázisok segítségével a célcsoport pontosan targetálható, költséghatékony és eredménye pontosan mérhető. Vállaljuk hírlevél sablon, vagy egyedi E-dm tervezését az adott cég, termék vagy kampány arculatához igazítva és biztosítjuk a különböző böngészőkön történő egységes megjelenést. Az elkészítés és tesztelés után a hírlevelet saját hírlevél küldő rendszerünkön keresztül küldjük ki.
PPC Kampányok
A PPC (pay-per-click) hirdetések esetében a hirdető nem a megjelenésért, hanem az oldalára irányuló kattintásokért fizet. A költségek így tervezhetővé válnak, az eredmények és a konverzió jól mérhető. Az AdWords és a Facebook szofisztikált hirdetési rendszere, nagyon pontos targetálást tesz lehetővé. Ez az önmagában is hatékony hirdetési forma az integrált kampányok nagyszerű kiegészítője lehet.
Banner Kampányok
Az online hirdetések között még mindig a banner az egyik legelterjedtebb eszköz. A stratégiai tervezés során meghatározzuk a kampány céljaihoz leginkább illő médiumokat a költségkerethez igazítva. A médiafoglalás, a master banner tervezésén, a mutációk elkészítésén túl szakembereink folyamatosan figyelemmel kísérik a kampány alakulását. A lefutást követően elkészítik a kampányjelentést, összegezve a fontos következtetéseket, eléréseket, konverziókat.